Tuesday, May 6, 2008

So Yesterday....


Sebelum nak gi seri negeri.. kena pose dulu kat sebelah van... Van tu lah... yang bawak sampai ke seri negeri...



ni mase kat sane.... lepas ambik gamba ni lerrr wat kapal terbang kertas tu...


ni Nak balik dah... hmmm... kitorang di arahkan balik laju-laju sbb bahagian penilaian nak pakai van wat operasi... makan pun leh tercekik kena panggil balik cam tu...



Ni ngan emi.... Kalau naik van... seat belakang tu orang lain tak leh dok... sbb... dah ade name carrotsusu ngan cik emi ni... bespren....



alaaa... pose ngade2.... nak balik lerr katakan...









No comments:

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers