Thursday, December 9, 2010

:: AKU ATAU KAU ::

Aku tau..
Mesti ade yang cakap macam ni..
Cuba letak diri kau di tempat die...
HOw hard to be her..
And u simply put all the stupid thing on her.... 

Dah... 
Aku dah letak diri aku di tempat die..
and die kene tau..
Kalau aku ditempat die...
Aku tak buat perkara yang dia buat dulu atau sekarang..
And when the things named dulu...
i will fix it... 
mend it..
not simply do it again and again... 

Tapi kita tak sama kan...
Aku tetap aku..
dan kau tetap kau...

Banyak sangat tentang kau...
tinggalkan kesan pada hati aku...
DAn aku pernah buang kesan tu sume agar
aku dengan kau
boleh bersatu dari dua....

Tapi kau...
buat kesan baru...
Sampai kesan lame yang aku buang tu nampak balek...
Aku tak boleh marah kau sikit..
Sebab die dah jadi banyak....

Jadi... 
sekarang adalah kau..
nak tambah lagi kesan tu...
Atau padamkan...
Atau biarkan....


No comments:

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers