Saturday, January 8, 2011

:: BILE MUHAMMAD KHALIS ABQARI NAK TIDO ::

Baby...
Mane-mane baby pun kalau tido.. mesti cumel...
Termasukle anak aku nih..
macam nih..


Erk.. tak pe je kalau korang kate tak cumey... pada aku ngan bapak die.. die tetap cumey..
he he.. 
Sejak akhir-akhir nih.. die ade satu hobi baru sebelum tido...
Die akan membebel panjang-panjang... macam bercerita tu... and cakap meleret-leret...
Dah le pakai bahase jerman.. aku dah tak paham..
cakap plak meleret-leret.. hadooiiii...
ape yang die cite pun aku tak tahu ler... bedtime story die kot...
haaa... 
tu hint die la tu..
hint die nak mamai dah...
Kalau die dah bagi hint tu.. dukung die bagi die sembam muke die kat dada..
kompom.. kejap je da ilang tak tau pegi mane...


Lagi satu plak... bile die dah ready2 baring... tengah baring-baring tu.. ngantuk le pulak...
mesti die mintak susu punye...
DAlam pade minum tu... mate nak lelap le... tapi nanti.. mate die tak pejam abes... 
Haaa.. mase nih... Mak ngan ayah die lum puas lagi maen ngan die...
Ape lagi.. nyakat ler.. wat funny faces... 
Punyer le tak mau menghampakan mak ngan ayah die nih...
die sengih le jugak...
"heh..."
Bunyik heh sket jer.. macam terpakse pun ade... 
Perhh..
Kitorang memang rase dihargai sangatle..
Dah ngantuk gile pun.. ade sengihan terakhir tuk kitorang..
hu hu..
Hah!! tak cumel lagi ke... cumel sungguh anak ku ini..
muahahahahahaha...
statement berlagak....
hadooiiii...


Sweet dream sayang....

No comments:

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers