Thursday, January 26, 2017

:: BAD MUMMY TRYING TO BE GOOD ::

Semalam.. mummy dah tulis pasal keselesaan... yes.. kalau masalah pembelajaran.. 
mesti bermula dari tempat belajar die kan...
Mesti bagi die tempat yang die selesa and buatkan die minat
tuk siapkan keje sekolah atau tuk die belajar and ulangkaji..

So.. disebabkan mummy masih terasa dengan kata-kata cikgu abang...
mummy tak pernah berenti berfikir ape yang mummy nak kena buat...

mummy's first step..
mummy kemaskan bilik abang... 
daripada bilik tu lansung tak boleh nak pijak... 
bersepah lagi teruk dari stor la mummy rase...

Oh iye.. sblm ni... mummy punye post.. mummy bahasakan diri mummy aku..
mase tu mummy mungkin tgh terasa.. kecewa.. sedih... 
so,, mula dari hari ni... mummy bahasakan diri mummy..
Mummy...
he he...
sbb mummy trying to be good...




Hmmm.... mummy agak puas hati...
sbb ni jer pun yang mummy ade.. tuk abang and adek selesa dalam bilik ni..
Lepas mummy kemas... haaa.. excited la abang ngan kakak.. nak mewarna...
nak menulis... 

So... mummy rase... motif mummy tercapai... mummy akan pastikan 
bilik ni sentiasa kemas and bersih... 
and.. mummy akan pastikan... peralatan tuk belajar abang and kakak lengkap... 

mummy akan ajar abang ngan adek tido sendiri dalam bilik ni... 
haiiihhh... 
abang ni penakut... tinggal sekejap sorang-sorang pun tak boleh...

pagi tadi... borak-borak ngan nenek die...
nenek die kate... 
dok lepak ngan diorang.. dalam bilik tu... 
cite-cite pasal past life mummy mase kecik ngan diorang.. 
sampai diorang lelap... 

ok.. mummy cuba...



No comments:

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers