Tuesday, March 28, 2017

:: TAK ADIL ::

Tak Adil la.. semua kesalahan tu kau letak pada aku..
Kau tak suke die.. jgn lah kau cakap.. sebab aku kau tak suka dia..
Kau rasa tak bahagia...
Jangan lah kau cakap sebab aku kau tak bahagia...
Kau tak memahami dia...
Jangan lah cakap sebab aku kau tak faham dia...
Semua yang kau cakap pada aku..
Aku cuma tanya pada die...
Kenapa jadi macam tu...
Dia kata keadaan tak macam tu pun sebenarnya..
Kau yang suke komplen lebih-lebih...
Bila aku tanya.. ape yang tak kena sebenarnya...
Yang tak kena sebenarnya ada pada diri kau...

Haaaiihhh...

Tak salah pun kau senyum.. senyum je lah...
Tak salah pun kau gembira.. gembira je lah..
Tapi bila ada aku...
Kau merintih.. meratap...
Kenapa.. kau takut orang lain lupa yang aku ni jahat...
Kucar-kacirkan kehidupan kau dengan dia...

Jangan cakap aku drama tau..
Sebab aku tak de kena mengena dengan kau dan dia....

Aku tau kau  rasa kau sempurna... sebab kau akan cakap..
Ape lagi yang kau tak buat..
Kau akan cakap semua kau dah buat...
Tapi kau lupe nak tgk... ape yang kau tak buat,.
dan ape yang perlu kau buat....

No comments:

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers